Compliment, suggestie of klacht

Heeft u een compliment, klacht of suggestie? Wij horen het graag. Wij gebruiken uw ervaringen om onze dienstverlening te verbeteren.

Compliment of suggestie

Wij proberen onze dienstverlening aan u zo goed mogelijk te organiseren. We willen klantvriendelijk zijn en uw vraag zo goed mogelijk beantwoorden. U weet het beste of dat goed gelukt is. Daarom horen we het graag van u als u suggesties of tips heeft. Vul hiervoor het formulier voor suggesties in. Ook als u tevreden bent over onze dienstverlening, horen wij dit natuurlijk graag. Geef uw compliment rechtstreeks aan de persoon over wie u tevreden bent of aan Stib. U kunt ook het complimentenformulier invullen. Wij zorgen er dan voor dat deze bij de juiste persoon of Stib terecht komt.

Klachten

Als u een klacht heeft over de dienstverlening door (een medewerker van) Stib, willen wij graag dat u dit aan ons meldt. Alleen dan kunnen wij het probleem oplossen en onze dienstverlening verbeteren. U kunt uw klacht het beste bespreken met degene die u verantwoordelijk houdt voor het ontstaan van de klacht. Dit kan elke medewerker van Stib zijn. Met deze persoon of de gebiedsteamcoördinator kunt u bespreken wat volgens u is mis gegaan en wat u samen kunt doen om het op te lossen.

Heeft u een klacht over de dienstverlening van een zorgaanbieder die u zorg of hulp geeft? U bespreekt deze met de zorgaanbieder zelf. Hoe u dit doet, leest u in de informatiefolder die de zorgaanbieder aan u beschikbaar stelt.

Bent u het niet eens met het besluit van de gemeente? Dan kunt u bezwaar maken.

Nog vragen?

Heeft u na het lezen van bovenstaande informatie nog vragen of ondersteuning nodig? Dan kun u bellen met ons op telefoonnummer 0344 680 670. U kunt uw vraag ook mailen. Gebruik hiervoor ons contactformulier.